28 lip 2015

ZMIANY NA BLOGU! Więcej w środku.

Od piątku 31.07.2015, tj. za cztery dni, blog zostaje przeniesiony na adres fremione-jestes-dla-mnie-wszystkim.blogspot.com
Jeżeli kogoś zaineresowałam stylem i pomysłem, niech wpada, jeśli natomiast zaglądał tu tylko by przeczytać o parringu teomione to czas się pożegnać. Nie ma wiele wejść, komentarzy jak na lekarstwo, i fakt że Pan Wena na parring teomione ode mnie odszedł wcale nie zachęcają do dalszego pisania. Przepraszam wszystkich za to, ale tak bywa.
Bardzo podoba mi się jednak pomysł szpiegostwa Hermiony i nie chcę kończyć tak tego bloga. Skończę go tylko pod innym adresem i parringiem prowadzącym. (Czemu prowadzącym? Bo, choć wy o tym jeszcze nie wiecie, ją mam już plany co do reszty bohaterów opowiadania.) I tyle. Fabuła pozostaje niezmienna, a przecież to właśnie ona jest najważniejsza.
To tyle jeśli chodzi o zmiany.
Żegnam, lub do przeczytania
Kotka!

P.S.
Jak da się zauważyć blog już jest pod danym adresem, tak więc chciałabym oficjalnie powitać wszystkich, starych (jeśli tacy są) i nowych czytelników. Mann nadzieję że zostaniecie tu do końca i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarzy. Życzę dużo wrażeń podczas lektury! :)

3 komentarze:

  1. Dzieńdoberek c:
    Na wstępie mówię Ci od razu, że twoje opowiadanie jest...GENIALNE nic dodać
    nic ująć. Wszystko opisujesz tak dokładnie, niemal perfekcyjnie. Chociaż dziwi mnie fakt, że już trzeci rozdział a ja imienia "Fred" jeszcze nigdzie nie zauważyłam. Twoje opowiadanie, twoja inwencja twórcza, ja się nie wtrącam. Co cię może obchodzić moje zdanie, nie? Takiej zwykłej, szarej, małej...
    Powtaezam, że piszesz wspaniale.
    Weny
    Lestrange

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwały, naprawdę wiele dla mnie znaczy każda opinia.
      Cieszę się że zajrzałaś tutaj i spodobało ci się moje opowiadanie ale nie zgadzam się z tobą. Zdanie każdego czytelnika jest dla mnie ważne. Nie nazywaj się tak bo jest to obrazą dla mnie. Zresztą sądzę że dla każdego autora.
      Jeżeli chodzi o Freda to zauważ że najpierw miało to być teomione, a poza tym zdecydowanie bardziej skupiam się na Hermionie i wątku szpiegowskim. Ale spokojnie kiedyś dojdę do wątku miłosnego.
      Jeszcze raz dzięki i zapraszam też na mojego drugiego bloga.
      Tobie również życzę weny!

      Usuń
  2. Dobrze, dobrze :D A na moim blogu...kolejny rozdział! Serdecznie zapraszam: fredhermionanazawsze.blogspot.com
    Lecę na twojego drugiego bloga!
    Lestrange

    OdpowiedzUsuń