29 maj 2015

WITAM WSZYSTKICH

Jeszcze raz: witam wszystkich.
To mój drugi blog. Równolegle z tym prowadzę hermiona-granger-lamour-est-difficile.blogspot.com na którego oczywiście zapraszam.
Ta historia będzie o nietypowej parze z którą, po polsku, spotkałam się tylko w miniaturkach i dwóch opowiadaniach. Blog będzie o Hermionie Granger i Fredzie Weasley'u. Tylko czy to wciąż jest ta sama gryfonka? Czy on chce dalej być uznawany tylko za żartownisia i nikogo więcej? Czyżby dla Voldemorta już liczyło się tylko zabicie Złotego Chłopca? Czy Czarny Pan zapomniał co obiecał swoim poplecznikom? Czy młodzi śmierciożercy naprawdę popierają idee swoich rodziców? I czy świat przypadkiem nie stanął na głowie? Mam nadzieję, że będziecie chcieli zagłębić się w moją historię i poznać odpowiedzi na te i inne pytania. Serdecznie zapraszam, 
Wasza Kotka


P.S.
Prolog pojawi się dziś w nocy.
P.S.S.
To poprawiona wersja wstępu zgodna z parringiem prowadzącym.

2 komentarze:

  1. Bogu dzięki, że zabrałam się za Twoje blogi po wystawieniu ocen, bo inaczej nauki by nie było. Idę czytać prolog :) [nie przeszkadza Ci, że tak każdy post muszę skomentować?]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy poprawnie biorę to za komplement?
      Jeżeli przez "muszę" rozumiesz wymuszenie to tego nie rób, a jeśli robisz to dlatego że tak ci się podoba to droga wolna. ;) :)

      Usuń